dimarts, 21 de febrer de 2012

partit de dema

Bones tardes,

Crec que sobren descripcions

14 comentaris:

Carles ha dit...

vinc

PD: Vestiré el negre

charlie ha dit...

Vinc

Wallace ha dit...

Vinc. Portaré mitjons i calçotets. Per si algú ho dubtava...

Nerviós ha dit...

Jo tb vinc!

Nerviós ha dit...

Ah! I em tallare les ungles amb talla ungles, no pas amb tisores!!

Carles ha dit...

Sou uns imbècils! he posat que vindré amb samarreta negra per el tema dels equips i tal i qual, tot fent una subtil referencia a la saga de llibres de Juego de Tronos...

sou MOLT imbècils

nitrinho ha dit...

Ei Modern Fuckers, m'apunto al partit i tal.

Ah, portaré tanga de lleopard i unes xiruques.

toffet_sex_experience ha dit...

Vinc de vermell!
Mindfuckers

charlie ha dit...

ok de moment som 6:

- Liris (negre)
- Charlie (blanc)
- Wall-e (mitjons i calçotets)
- Nervi (ungles tallades)
- Nitrinho (tanga lleopard i xiruques)
- Toffa (vermell)

bé, no hi ha 2 equipacions iguals...

Kick, Falces??

Enric ha dit...

Vindrem tots dos o sigui que ja en som 8? En kik i en Facles venim... de negre!

Enric ha dit...

així doncs l'equip negre seran:

Litres
Kik
Falces
...

I l'equip vermell:
Toffa
qui més va! així ja tenim els equips fets i no perdem el temps fent el subnormal...

Wallace ha dit...

Jo portaré els calçotets vermells

jaleandro! ha dit...

Jo no vinc però nire en plan comando,

jandfucker ;)

Carles ha dit...

tius, m'acaba de trucar el jose Miguel preguntant si pot venir

Li he dit que busqui una altre persona, de manera que en principi, si tot va be serem 10. OK?

PD: Si teniu algo en contra, digueu-m'ho abans de les 18:30h, please