dijous, 29 d’octubre de 2009

Proper Partit!

Ei nanus!

He reservat pista per fer una paxanga el proper dilluns dia 2 a les 20:30h a l'Europa, així que molaria saber qui ve, qui no i a qui convidem (jo proposo convidar als javatos florestanos, que es contra qui jugarem la setmana següent)

D'altre banda, el proper partit ens l'han posat per al proper dimarts dia 10 a les 22:30h, que és la hora on en Toff estarà acariciant la gloria tocant el baix amb pantalons de pitillo i barret a una sala plena de pivons espectaculars com és la bikini...

Doncs be, jo proposo ajornar el partit i anar en massa a veure els Mine!
Ja direu

18 comentaris:

Carles ha dit...

Jo vinc

xcomella ha dit...

ei gayers... despres de veure que no ens han fet ni putu cas amb lo dels horaris, acabo de trucar a valldorsala i els hi he dit que de 12 partits 8 a les 22:30 no ens semblava correcte. Com sempre molt amables i m'han dit que s'ho mirarien i que ens canviarien algun per jugar mes d'hora. Ara falta que ens facin cas....
Dilluns jo vinc,

alex ha dit...

Jo vinc a Mine¿?=)(

manu ha dit...

jo vinc a la paxanga i a mineeee!

Carles ha dit...

Iep!
Acabo de caure que el dilluns jo no puc venir, i tambe es veritat que hi ha molt poc temps per avisar a un altre equip i no hi ha massa gent confirmada, aixi que ho he anulat.

He tornat a parlar amb els de Valldorsala i m'han dit que tenen camp disponible per el dimecres a les 20:30h (el barça juga a les 18:30h) o divendres a les 20:30h

Que faig?

Bernat ha dit...

Doncs dimceres i divendres!!! Ja k ens donen tal x l'ojete, k ens donguin dos dies i si un no podem anar k els donguin, no??
Jo puc convidar a penya (Pere, Xavi Vila, and CO.).

manu ha dit...

per mi tb guai els dos dies!

Mike ha dit...

Jo millor divendres. Si voleu tinc col·legues amb equips que fijo que s'apunté a un amistós (per exemple l'equip del Pau Mestre i el Iol...)

xcomella ha dit...

jo podia avui. Dimecres i divendres no puc, pero trankis que jo no necessito entrenar, el futbol surt de les meves botes com qui va a cagar....
Fins ara gayers !!!

Wallace ha dit...

Eis! No us empaneu!
Avui no juguem, eh?

Carles ha dit...

Ieps!

Tenim pista reservada per el divendres a les 20:30h.
Comenceu a garlar qui ve i qui no i a qui convidem per enfrontar-se al nostre super equip

bernatcabre ha dit...

I dimecres no podem anar??

Bernat ha dit...

Molt bé doncs! Propostes x veure amb ki juguem:

Bonavista
Iol & CO.
Pere Viader, XaviVila, etc....
Javatos Florestanos

Jo podria avisar al Pere and CO., xò ho hauria fer ja!!! Així k neu dient!

Enric ha dit...

a mi me la pela a qui es convidi (total no en conec ni un...)
Però divendres m'apunto segur!
per cert, avui estaré a ksa veient el milan "de mis amores" que espero que li faci un forat al cul al madrid de color blanc!!!!
si algú s'apunta puta mare!pero amb un xibequeta!

charlie ha dit...

Jo m´apunto a veure el milan

xcomella ha dit...

Ja han posat tot el calendari i tenim quasi tots els partits a les 22:30. He tornat a trucar a valldorsala perque ens ho arreglin i juguem una mica en tots els horaris, no nomes a les 22:30. M'han dit que ho farien (a veure que), i que ens retocarien partits de les 22:30, alguns, per jugar mes d'hora. Jo donare pel cul fins la muerte. Cap problema, no? Ho dic perque l'altre dia ho vam parlar i tots estaveu d'acord en no jugar quasi tots els partits a les 22:30, no? que no sigui jo ara l'unic que s'ho pensa, heheheheh.
Fins ara pavus !!!

Carles ha dit...

totalment d'acord amb tu Xcomella!

Enric ha dit...

Ei nanus, sapigueu que li he comentat a un colega del curru (que va boig per fer un partidet)que es vingui a jugar divendres amb nosaltres. Com que no sé si pillarem un equip o vindrà gent "suelta" i barrejarem gent jo li he dit i si finalment trobem un equipillo contrari doncs l'acomplem amb nosaltres. Algú hi té algun inconvenient? si és així digueu-m'ho que jo li he d'assegurar algo per avui per a que demà es pilli roba!