dijous, 8 d’octubre de 2009

Proper Partit!

Ei Mariquilles!

Us avanço que el proper dimecres a les 22:30h tornem a jugar, i aquesta vegada serà contra els nostres amics "los Esloters", això vol dir que aquesta setmana, a més del entrenament que seguim tots i cadascun de nosaltes fent 100 flexions, 250 abdominals i 15 km de footing pel matí i el mateix per la tarda, aqeusta setmana ens toca forrar les punteres de les botes amb acer, esmolar els tacs de les botes i repasar-nos totes les pelicules d'en bruce lee, en jaquie chan i del putu steven segal.
A banda d'això, us faig saber que he inclos un llistat de golejadors (just a sota del botó vermell) pero m'he inventat els gols que ha fotut cadascu i els noms pels quals ens hem de dir (es que posar mariquilla1, mariquilla2, etc... no es massa entenedor) així que si podeu, reviseu-ho

8 comentaris:

Carles ha dit...

jo vinc

xcomella ha dit...

anda! i jo ...

Wallace ha dit...

Jo també vinc

manu ha dit...

jo entrenare a part de la plantilla am el fisio el preparador fisic i despres necessitare massatgistes avans de reincorporarme

es conya alla stare

Enric ha dit...

jo vinc. Per cert, només en porto un de gol. Estic entrenant però...

toffet_sex_experience ha dit...

buenu, tots tranquils que torna en toff amb els seus driblings a lo Busquets (el pare eh...) que posen els ous per corbata, i tot un recital de patades, patadetes, escopinades i demés propines, Visca Mcfly!

Bernat ha dit...

Jo vinc fijo!

alex ha dit...

Jo stic una mica lisiat rollo CR7 hijoputaES però sense cobrar 10 millions d'eurus noooooo..... o sigui que vindré a animar-vos!!